Sjukstuga

Vafaan, jag har inte tid med detta heller.
Thea har feber, 38,1. Hon är sjukligt hes, kan inte ens gråta, snorar och hostar som faaan :s

Just nu ligger hon brevid mig i sängen och sover, när hon vaknar ska vi försöka äta lite, samt ge lite alvedon så febern kanske ger med sig..

Stackars mammas skatt.

Manne börjar känna sig dålig, han såg febrig ut igår :s
Jag har ont i halsen och känner mig öm i kroppen.

Vafaan, vi som ska till Umeå på torsdag.

Får se fall Manne följer med nu då, jag hoppas verkligen det.

Och jag måste köpa ny mobil, för den jag har är heeeelt jävla störd.
Den stänger av sig själv, hela tiden. Utan anledning, det går inte att ladda den och den bara cepar sig hela tiden.
Kul, för dom pengarna har ju verkligen jag nu.. *suck*


Kul onsdag.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Krya på Er nu. <3

2009-02-25 @ 19:01:26
URL: http://grisbajs.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0