Slutkörd

Skoja inte, har faaaan inte varit och tränat på evigheter, men idag, då jävlar.
Tog mig i kragen och masade mitt feta dallriga arsle dit, och fyfaan vad kul det var.

Torsdag bokat igen.
Det var tempo, ovana rörelser och så jävla kul.

Men svettades som en gris, drack oändligt mycket vatten och skrattade.

Lär ju inte må så bra i kroppen imorgon. :p

Nu är golfen såld också :(
Min pärla ju :s

Aja, shiit happens, kommer iaf att sakna den, även om den inte var körd speciellt mycket på senare tid.
Men iaf, det var min bil, min egna. <3

Nyduschad och hungrig, dålig kombination..

Näe, gosa ner sig under täckte med Hjärtat kanske ;)




Kommentarer
Postat av: Jennie

Jepp ! Jag ska prova drinken så fort jag kan :) Hur går det på Städab då ? :) Förretsen, du skrev att du skulle berätta nånting i förut. Du skulle bara vänta på svaret först ? Vad är de ! Jag är så nyfiken ! :)

2009-02-10 @ 22:31:36
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0