Söndag.

Fan vad skönt, nu är det söndag.
Vilket innebär att nu är allt firande över, ÄNTLIGEN :)

Jag har iaf haft en toppen, toppen, toppen helg.
Fredagen bjöd på middag med vänner, massa prat och tidig sänggång.

Lördagen blev mer fartfylld, det var 20+folk som kom.
Lite presenter (vilket är onödigt, då jag mest ville bjuda hem folket för att det är trevligt ;p), massa prat, skratt, kaffedusch, rökning.
Senare på kvällen kom Jimmie, Sabby & Hellman över igen, åt lite "riktig" mat (pizza&kebab) och lämnade min tv :)

Full fart från det vi vaknade tills vi somnade.

Idag, söndag.
Vet jag inte alls vad vi ska göra.
Vi ha rmassor med smörgåstårta kvar, så lär väl försöka bjuda bort lite sånt iaf ;) haha.

Vill du ha? :)

Jag skulle vilja göra något, så Thea får leka av sig.
Springa och leka typ.
Förslag?

Den snöar en jävla massa massa mycket ute nu också, och det kommer STORA flingor :s
Jag vill som ha sommar ju.. :p

Näe, vara lite social med StorHjärtat & LillHjärtat!

(Bilder kommer senare)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Kom hit med smörgåstårta. Thea kan busa ute med pulkaåkning. :)

PUSS

2009-02-22 @ 10:45:23
URL: http://grisbajs.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kom hit med smörgåstårta. Thea kan busa ute med pulkaåkning. :)

PUSS

2009-02-22 @ 10:45:43
URL: http://grisbajs.blogg.se/
Postat av: Robban

Jag tar o uppdaterar snart då =) Va Söt Thea är på bilderna då!

2009-02-22 @ 16:32:39
Postat av: Jennie

Okej ! Varsågod :)

2009-02-22 @ 21:46:59
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0