Uppdatering, promenad & skrutthöna

Jag har verkligen inte orkat seta här och skriva, har inte varit motiverad för fem öre.
Har knappt orkat läsa bloggar, kolla bilddagboken eller något annat.
Enbart kollat min mail, knappt det liksom.

Men nu jävlar, nu ska jag försöka ge en uppdatering, så risken finns ju att det blir ett rätt lååångt inlägg ;)

Torsdags lunchade jag ju med Jennie och CO, träffade Frida, Emma och Madde på stan.
Frida tyckte jag skulle komma på fest på fredagen, tackade ja, men ångrade mig när jag hörde vilka som mer skulle dit.
Så jag valde att inte åka dit, och det var väl en jävla tur det.
Har inte så stor lust att synas med dom där människorna igen, har tagit mig ifrån dom och har aldrig mått bättre.

Så jag och hjärtat valde att åka ut till GrytaHusby istället, där Sanna&Daniel var barnlediga, vilket är kors i taket.
Där blev det lite alkohol, som resulterade i tidig sänggång, blev för full, för snabbt.
Fick åka fyrhjuling också :) FETT KUL :)

Men taack alla underbara människor som var där och lyste upp tillvaron :)

Lördag, alla hjärtans dag. Lillebror fyllde 18.
Ja, lillebror fyllde ju 18, så det blev till Bålsta för att fira honom :)
Fikade lite, pratade och Thea lekte med Zabina :) Vilket hon älskar :)

Efter att jag och Manne hade åkt därifrån och lämnat Thea så började våran mest invecklade dag någonsin tror jag :s

Vi skulle till GrytaGusby och hämta en bil, träffa köpare på vagnen och sälja den, lämna av mig i Örsa så vi skulle hinna slinga håret, göra oss iordning, hämta lillebror, fixa skjuts, få allt folk till samma ställe osv osv.
Men vi löste det, hann äta och allt.
Sen kom Frille och hämtade oss, körde oss dit vi skulle, sen blev det Etage (bilder finns här).

Den var en helt toppenlyckad kväll, om man bortser från bråket.
Kom hem lagom sent, lagomt full, lagomt lycklig och hade lätt bästa sällskapet i sängen ;)

Söndag innebar att sälja nästa vagn, sagt och gjort.
Försöka få tag i tredje vagnmänniskan och köpa en ny till Fisan (Som hon nu har fått), dock gick det inge bra i söndags.
Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer, vet att vi var ut till Negern och Madde en sväng, åt lite smörgåstårta då Madde fyllde år i måndags :)

Måndags åkte vi till Sala för att köpa Fisans underbara vagn :)
En emmaljunga (då jag tycker att det är det absolut bästa märket på vagnar, jag bara ääääälskar den).

Tisdag blev det inte många knop gjorda då jag återigen svimmade (helt utan anledning), så Skrutthönan hämtade mig då hon inte tyckte att jag skulle vara själv, taaack så mycket<3

Och idag tog jag det lugnt fram tills två, då jag hämtade en underbart glad Fis på dagis :)
Begav oss sedan ut till Vappa för att umgås lite med Lady, katterna och Skrutthönan.
Vi gick på promenad i EN HEL TIMME och Thea gick nästan hela vägen själv, förutom dom få metrarna Lady drog henne i pulkan ;p haha.
Så jävla söta :)
Och jag är SÅÅÅÅ stolt över Fisan :)
Hon börjar bli så otroligt stor nu, och det märks.

Sen bestämde vi oss för att äta middag tillsammans när Jimmie kom hem, då Manne har valt att vara i garaget ikväll. Vilket är rätt skönt, då man får lite egentid :)
Me like :)

Så nu ligger jag här, Fisan sover, Manne är nog på ingång med massa godis till mig :)
Sen blir det bara en massa mys, kramar och pussar.

Jag bara älskar den karln, han är min klippa!

Resten av veckan då?

Imorgon blir det till  Bålsta för mys med Bästa Eve, (smulan saknar henne), ska träffa hennes mamma och pappa också :) Dom är bra!

Måste förbi Örsa också, hämta mina saker som jag glömde där ihelgen :p
Typ bankkort kan ju vara bra att ha :p

Sen fredag så blir det att åka och handla med Emmy (som ska göra mina smörgåstårtor :) MUMS), och kanske börja göra klart inför lördagen.
Juste, jag fyller ju år också, och för alla som inte vet så blir jag ARTON år :) (då får jag iaf köra bil lagligt ;p)

Lördag är det ju iaf födelsedagsfirande här :)
Smörgåstårta, kaka, kaffe, saft och the.

Med underbara vänner & familj.
Kan det bli bättre!? :)
Knappats.

Näe. nu orkar jag inte skriva mer iaf, kanske imorgon eller någon dag :p

Önska mig lycka till nu ikväll iaf, möte om ca 30minuter ;) ME LIKE!!!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag tror ni åkte förbi ute hos mina föräldrar i Söndags :) Lycka till på mötet !

2009-02-18 @ 21:44:55
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0