And you will catch me if I fall

Fisan är äntligen hemma igen :)
Det är tråkigt att lämna henne på dagis, vet inte hur jag ska fördriva dagarna oftast.

Idag har det iaf gått bra, tänkte att nu skulle jag ju (för en gångs skull) ta en lååååång varm dusch.
Helt utan att någon stör (även om det är helt underbart att duscha tillsammans).

Så jag klev in, tyckte att jag stog där braaa länge, stog verkligen bara och njöt, tills jag klev ut och insåg att jag bara hade stått i 15 minuter :p

Hah, så mycket för min lååååånga dusch..
Men skönt iaf, att inte behöva stressa.

Sen ringde Anna och tyckte att vi skulle umgås, självklart tyckte jag.
Så länge jag fördriver tiden ;p

Men först ut i förrådet och leta reda på mobilen till sängen, tog ett tag innan jag hittade sista delen.
Men det låg ju liksom på köksbordet :p haha.

Men nu är det iaf paketerat och klart, väntar bara på adressen :)

Fisan har nyss fått mellis också, då hon bara tjatar om glass, så då fick hon en macka och jågurt :p

'Tänk att en sån liten person kan förgylla ens dagar så otroligt mycket.
Hon är det bästa jag har!

Näe, mysa lite mer med Fisan, sen kolla lite bloggar och sånt innan Hjärtat kommer hem :)

K            Ä            R            L            E            K


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0