Bilder..

Alla bilder ligger i kameran, och då min data är cepe och inte låter mig använda usbportarna så kan jag inte få in dom på denna dator. Så alla bilder som är tagna senaste veckan kommer upp i morgon eller på torsdag :)

Faaaaaan vad skönt det var att duscha utan gipset :)
Behöver liksom inte stå som ett mongo ;p

Har dock fortfarande ont,i vissa lägen och rörelser..
Får se hur lång tid det tar nu innan jag måste in med den igen :p haha..

Näe, nu ska vi se "Den bästa sommaren" med Kjell Bergqvist.
Manne har typ tjatat om den senaste tre månaderna, så idag hyrde vi den, på VHS.
Fatta länge sen man använde sån :p haha.


Jag älskar,älskar,älskar ER!
       

Kommentarer
Postat av: Anonym

duu fattar inget av sånt där:P..orka;)

2009-01-13 @ 21:29:30
Postat av: Sabby

Hej gumsan.. Hur e de?? Skit i å läggaupp bilder och kom ut till oss och fika istället :P puss o kram

2009-01-14 @ 10:16:48
Postat av: Sara & Anton

Jätte fin blogg du har! kul å läsa =)

2009-01-14 @ 21:46:09
URL: http://svadling.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0