Dåligt med uppdatering, jag vet.

Som ni märkt så har det inte alls varit mycket till uppdatering :p
Men det är lite svårt och jobbigt att skriva med gips..

Men ska försöka iaf :)

Ja,det blev ju gips för min del,lagom till nyår. Och det kunde ju heller inte slå fel med att det var höger hand.
Så nyår för min del blev jävligt lugn.
Jag körde, Manne drack, vi åt rådjurssadel, potatisgratäng och massa olika såser.
Blev äppelpaj och kladdkaka till efterrätt :)

Va in till stan en sväng, hälsade på Jimmy, Lotta, Kickan och Helena :)

Åkte tillbaka till Tommy och Emmy, där även Lucas och Anders var.


Missade själva 12slaget :p men smällde av några pangpang iaf :)

Drack lite skumpa och skålade :)


En helt perfekt nyårsafton :)

För min del iaf :)


Det nya året invigde vi med att åka på isen, vilket var sjukt läskigt..

Så vi gav upp rätt fort..

Kvällen innebar ett bilköp :)

En 740 :)



2januari blev det till Västerås för att shoppa lite :)
Biltema, IKEA & göra om lägenheten :)

Så nu har Fisan ett eget rum och jag bor i vardagsrummet :)

Vardagsrummet.
               

Fisens rum
               

Kvällen avslutade vi med en utekväll :)
Först skridskor :) Sjukt jävla kul.

Jag, Manne, Helena & Lotta var iväg :)
       

Sen så åkte vi och hämtade Jimmy, åkte in till stan igen, med en bob i bagageluckan :)
Då blev det åka av :)

Ja, jag hade gipsad hand men åkte ändå :)


Sen har det inte blivit så mycket kort, så jag vet inte riktigt vad vi har gjort heller :s

Fisen kom ju hem i tisdags iaf :)

Måndags så vart det singstar-dansmatta-alkoholhaltigadrycker-joar med Lotta, Kickan, Helena, Mickis och Mix..

Det är väl typ det då..

Juste, ska till läkaren på tisdag.
Då får vi se fall jag blir av med gipset, annars blir det 3månader till :o

Nöjd nu Camilla ;)


Jag älskar DIG! ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jajamensan nu är jag nöjd. :) :P Puss

2009-01-08 @ 18:48:34
URL: http://grisbajs.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vad har du gjort eftersom du måste ha gips ? :S Ha det bra !

2009-01-08 @ 23:25:32
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: obba

Ojoj.. en 740 =)

2009-01-15 @ 14:18:46

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0