Fredag, eller hur var det nu!?

Sitter hos min Honey nu..

Känner mig rätt slut fortfarande..
Jag och Anna bestämde oss ju för att "måla om" hennes nya bil, MOP i onsdags..

Sagt och gjort, vi köpte färg, åkte till garaget och satte igång..
Det var ju en upplevelse i sig kan jag ju lova..

Så igår var jag heeelt slut, fattade inte speciellt mycket..

Näe, ner och göra sig lite mat och invänta Frille och Sanna..

Ska lägga in bilderna också :) :) :)


Ps, snart kommer min nya underbart snygga design på bloggen också :)
I L O V E IT :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha shit vad bra! Jag behöver ditt inloggningsnamn och lösen för att kunna installera den på din blogg!

2009-01-16 @ 20:52:07
URL: http://alternativegodess.blogg.se/
Postat av: Jennie

Logga in nu då, så vi andra också får se din nya design ! :) Kram !

2009-01-17 @ 22:46:38
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0