Fylla, Norrmän och galna tanter :)

Shiit, vilken kväll.
Och inte är den slut än heller ;p

Vi började med att åka ner på stan och leta reda på "Sticky Fingers", värsta hårdrockarna, kände att jag kanske inte riktigt passade in där, men musiken var väl okej.
Tycker dock nästan att förbandet var bättre än själva bandet :p haha.

Sen begav vi oss ut igen, för att leta reda på en annan klubb, typ Nefertiti. Men det var inte riktigt musik i våran smak så vi vandrade vidare för att leta reda på Rio rio, men gav upp och tog en taxi tillbaka till hotellet, där vi först gick in i lobbyn.

Där bjöds det på trubadur, men stängde efter typ 30-40 minuter, så då valde vi att åka upp till Heaven 23, men där var det ju också stängt, så då blev det rökrummet, träffade tre galna norrmän, men trevliga är dom ju :)

När vi var nere i lobbyn så ställde sig ett äldre par (kvinnan 75&mannen 70 idag) och dansade loss rätt rejält ;p
Vi fick oss ju iaf ett gott skratt :p haha..

Näe, slänga upp lite bilder, sen ner på stan och leta reda på lite mat ;)

Vafaan, Manne beställde nyss porrfilmer också, hur ska detta sluta!? :O




Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas att ni har det mysigt där nere :) Vad heter erat hotell då ? :)

2009-01-31 @ 02:51:54
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0