I wish you'd never looked at me that way

Ojojoj, gud vad Fisan leker fint med andra barn, även om hon knappt känner dom.
Det känns riktigt bra :)

Var ju som sagt på kalas hos Pauline tidigare idag :)
Åt typ världens godaste tårta :)

Thea lekte med en av pojkarna som var där, pussade och kramade honom :)
Så  otroligt gulligt :)

Sen begav vi oss till GrytaHusby, där Thea fick leka lite med Saga :)
Dom fick massa kakor, glass och dricka (vatten).

Sen begav vi oss in mot stan, men ångrade oss och åkte ut till Mannes föräldrar, då han har garage där.
Sen in till stan igen, åt mat på "Drottningen".
Åh, hur gulliga var inte dom då :p

Jag och Manne beställde våran mat, gick och satte oss.
Sen när dom kom ut med vårat så kom dom även med en tallrik till Thea :)
Och jag som tänkte att hon skulle få mat från mig.

Det tyckte jag var fruktansvärt gulligt :)
Sen när vi skulle gå därifrån så fick hon en klubba, och eftersom att det faktiskt är fredag så fick hon den när vi satte oss i bilen.
Åkte ut till Manne en sväng, då vi behövde lite saker därifrån.
Och samtidigt så kom Frille och Tindra hem, så då stannade vi ju såklart till där.

Och återigen så lekte Thea jättefint med Tindra, och dom har ändå inte träffats såååå mycket, inte på senare tid iaf.
Sist var typ i sommras då Thea knappt kunde gå..
Och nu sprang dom omkring som värsta vildingarna, sötgötar.

Och Thea blev jättegenerös med kramar och pussar :)
Så då passade jag på ;p
Det är ju inte alltför ofta :(

Sen hemåt, för klockan började närma sig 8,vilket innebär en övertid på ca 1,5 timme.
Hon hann träffa pappa sin en sväng också, då han skulle hämta en salva..

Så nu ligger hon och sover, mammas Fis.

Är så stolt över henne, från att A L L T I D ha sovit i min säng, till att sova i egen säng i eget rum, på mindre än 3månaderr.
Utan gnäll (nästan). Det var typ bara 3första nätterna i sitt egna rum som hon grät.

Så nu sitter jag på golvet framför sängen och har pratat en sväng med lillebror & "mamma"<3
Lillebror ville träffa mig imorgon, så jag bjöd in mig, Manne och Thea på middag hos dom :)
Och självklart var det inga problem :)
Tack och bock :)

Näe, kolla lite bloggar och invänta Hjärtat, som snart kommer med godiset :)


Jag älskar, älskar, älskar er!


Kommentarer
Postat av: Carolin

Vill bara lämna ett litet spår innan jag drar vidare.. :-D

Kul att läsa lite m hur det går.. :-D

Kram // Carolin

2009-01-23 @ 23:08:20
URL: http://motherhood.blogdns.com/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0