Neeeej, inte idag.

Faaaan, tänk att det ska vara så jävla svårt att få sig upp ur sängen.
Somnade typ runt 3inatt, var så rädd att jag skulle försova mig, samt att Thea sov jättedåligt :(
Hon vaknade titt som tätt, så hon fick komma och sova i våran säng runt 4-5 tror jag klockan var.

Har knappt något minne av att Manne åkte heller, även då jag hade pratat med honom och beställt väckning.
Sjukt.

Hur som helst så vaknade jag av klockan som ringde KVART ÖVER ÅTTA, och jag som hade ställt klockan på SJU, *suck*
Aja, bara upp, få på sig kläder, byta på Thea, på med ytterkläder, göra välling i sista sekund och sen ut till bilen, så frukosten fick hon äta i bilen påväg till dagis :o

Men det gick ju bra iaf, lämnade henne typ halv 9, shiiit, jag ska liksom vara i bålsta kl 9.
Ringde i panik till Eva och bad henne köra ner lillebror till läkaren så att jag kunde möta upp honom där.
Självklart gick det bra :)
TAAAAACK.

Inte nog med det, låg väl runt 160 på motorvägen (och NEJ Thea var INTE i bilen), när jag plötsligt kommer ikapp civilarn "Shiiit, nu är det kört", men det var bara att fint bromsa in och lägga sig bakom honom.
Skaplig hjärtklappning, men det gick bra.

Kom iaf i tid till läkaren, dock var hon sen. Så det var ju tur :)
Lillebror fick gå in, lämna lite blod och så.

Så nu är det gjort iaf, känns bra mycket bättre.
Nu är det "bara" en vecka kvar tills vi får svar, denna vecka kommer att vara låååång.
Tur att vi åker till Göteborg på fredag :)

Sen hem till Enköping igen, ringde och väckte Najko, tyckte att det var dags för honom att kliva upp och äta frukost med mig :)
Vilket han så snällt gjorde :)
Taack :)

Och nu sitter jag här, ska snart åka ner och sola, måste ju få lite färg :)
Vill verkligen ha sommar NUUUUUUU.
*längtalängtalängta*

Näe, dags att bege sig, bara lyssna på "vårat mirakel" och läsa lite bloggar först :)

K          Ä          R          L          E          K


Kommentarer
Postat av: Isabel Hernandez

jag bara undra..

2009-01-28 @ 11:10:45
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0