Rubrik?

Varför ska det alltid vara så svårt att komma på en vettig rubrik?

Hur som helst, sitter här och ska slänga upp några bilder från i helgen.
Har inte riktigt orkat tidigare..

Igår kväll fick jag och Manne för oss att vi skulle byta säng, eller ramen iaf.
Sagt och gjort. Så blev det ju.

Jävlar vad tung hans gamla ram är, riktig jävla träram, en ombyggd kökssoffa..
Nu har vi en svart typ smideram, råsnygg.

Dock väldigt läskigt, kändes som att man skulle ramla ur sängen :s
Men det gick bra, som tur var :)

Nu har jag lagt upp bilderna här iaf :) Ligger på den 16 och 17 januari. 
Kika in vettja ;)

Näe, dags att röra sig in mot stan, handla och hämta Fisen :)

Idag kommer hon äntligen hem igen :) :)
Åh, som jag har längtat :)

K            Ä            R            L            E            K
   

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0