Snart, snart, snart :)

Oh, många små saker som gör månadarna lite bättre :)

Ikväll blir det (förhoppningsvis) gadda sig :) Bara hoppas att Danne inte känner sig dålig..
På fredag bär det iväg till Götet :)
I just L O V E it :)

Idag har jag solat :) igen, så sjukt skönt :)
För nu blir det ju lite uppehåll med det :p

Oh, jag längtar tills hösten, då blir det Spanien :)
Bara hoppas att det går vägen, ska bli så skönt att komma bort :)

Näe, läsa bloggar och duscha.
Sen ut i skogen och kramas med Hjärtat :)



Juste, sen den 20 är ni bara 300 som har varit inne, farligt att lämna ett litet spår!? ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jo det är jättebra med mig. Känner mig lite småkrasslig bara (äsch, det är bara jag som är hypokondriker!).



Hur mår lilla flickan? Hur gammal är hon nu?

Hälsa Eva och Bosse också, dags att vi ses snart. Seriöst!



ha det super (borta i göteborg var det?)!

2009-01-28 @ 19:53:19
Postat av: Jennie

Jag läser ! Jag är lite dålig på att kommentera ibland, men kommenterar när jag kommer ihåg det :)

2009-01-29 @ 00:28:30
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0