Stan är nu säker igen, efter 7timmar.

Shiiiit, vilken dag alltså.

Vaknade 10.20 av att Manne suckade, haha.
Frågade var det var och han sa att vi hade missat frukosten, attans.

Aja, upp och göra sig iordning.
Ner mot stan, fikade på ett mysigt litet ställe, 60kronor för två mackor samt dricka :)
Det var ju heelt överenskomligt :)

Sen bar det iväg, vi gick först i "stan" sprang runt huuur mycket som helst, hittade så fruktansvärt många olika butiker, det är rätt kul att se vad mycket det kan skilja i klädesväg i olika städer.

Vi gick och gick och gick, helt plötsligt var vi nere i Nordstan, det är ändå en rätt bra bit att gå.
Strosade omkring i det köpcentrat, kikade på mera kläder, letade skor, hittade iaf 1 par byxor, 3par trosor samt en sportbh.
Helt okej, med tanke på att det inte alls var särksillt dyrt, typ rea över helga göteborg :)

Manne köpt ett par jeans, det vafr ungefär det han hittade :)

Och vi som hade tänkt att vi skulle gå på bio, men att sitta två timmar i en salong sista kvällen känns lite jobbigt :(
Så vi skippar det, beställer in en ny film på rummet bara :)
Ska även försöka hinna upp till Heaven 23 en sväng också, ta sig en liten drink ;)

Sen blir det ner på stan, bryggeriet och Hard rock Cafe står på dagens meny :)

Näe, duscha och göra sig snygg ;)

Fler bilder hittar ni här, som vanligt :)








Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0