Tomt

Det är helt tomt i huvudet samtidigt som det snurrar runt en massa saker.
Får ingen riktigt klarhet i det hela.

Imorgon iaf så ska vi kolla upp lite mer, jag hoppas för allt i hela världen att det inte stämmer.
Men som sagt, imorgon.

Denna eviga väntan kommer att ta kål på mig, jag hatar det här.
Jag mår nästan sämre än Lillebror skulle jag tro :(

Näe, hoppa in i duschen då det inte blev någon träning, känns som att jag är lite för okoncentrerad.

OCh du Sanna, du kommer att få veta varför jag inte kom senare.
Men vill inte ta det över sms, tele eller internet.


Och till er alla andra,
Det tar inte lång tid, mycket kraft eller energi att ge en kram och säga att man älskar någon.
Så gör det innan det är försent.
Man vet aldrig vad som händer.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag älskar dig <3

2009-01-25 @ 19:14:30
URL: http://grisbajs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi e nog lika oroliga båda två :( vi får hoppas det inte är nått, men det tar ju sin tid innan man får svar också :/ väntan kommer ta död på mig..



Älskar dig <3

2009-01-25 @ 19:39:16
Postat av: Camilla

Jag förstår att du inte är ett dugg avundsjuk på hostan. Jag skulle göra mycket för att slippa den. Blää för förkylningar. UTROTA SÅNT SKIT! Jag finns hemma imorgon om du vill komma och prata. Jag har sjukanmält mig.



Saknar dig också.

Puss!

2009-01-25 @ 21:31:55
URL: http://grisbajs.blogg.se/
Postat av: SusannaPlahn

det är lungt hjärtat! Tvingar inte dig att träna, antog att det var något som har hänt.. du vet vart jag finns om du behöver prata! puss

2009-01-25 @ 21:54:51
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0