Utmaning

Utmanad av Camilla

1. Jag har sjuk fobi för spindlar & småkryp.
2. Har ett jävla morgonhumör.
3. Tackar Thea för mitt liv.
4. Andas i en fyrkant när jag blir arg.
5. Jag är sinnessjukt kär i Manne.
6. Jag kan knappt med kvinntimmer.
7. Måste ha allt i jämnt antal, tex volym, godisar, tuggor osv osv.


Jag utmanar Jennie, Malle, Linda, Frida, Lotta och dom som vill.

Regler:
- Länka den som utmanat dig och lägg in dessa regler på din blogg.
- Berätta sju saker om dig själv, både vardagliga och knäppa.
- Utmana sju stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0