,

Sådär ja, nu var helgen nästan avklarad.
Bara två veckors semester med Hjärtat nu då ;)

Var ju och sa upp lägenheten i veckan. Så snart är det på allvar :)
Tänkte även göra adressändring, men jag vågade inte.
Kändes läskigt ju :s

Mamma, Bengan, Alle och Alex kom ner fredags morgon.
Så dom har jag hunnit träffa en stund, dock bara korta svängar.
Men bättre än inget alls :)

I fredags så var det ju Power meet  i västerås :)
Så jag körde Pontiacen :)

Jag, Manne, Jimmy, Jonas och Madde var det som åkte.
Jag hade huuuur trevligt som helst :) Även om jag var lite grinig :p haha

Dock började det regna jättemycket, så vi gav upp runt 12 halv 1.
Men det var ändå rätt skönt att komma hem skaplig tid och inte vara så jävla bakis :p

Lördagen blev inte ett dugg som vi hade planerat, men hade jävligt kul iaf :)
Åt middag med Danne, Diana, Anton och Lucas :)

Blev kött på masoud :)
Dock inte lika gott som förut, men det gick ner iaf :)

Åkte in på marknaden också, för Hjärtat hade ju aldrig varit på den.
Gick ett par timmar där. Letade efter ett nos emblem till pontiacen samt en handsfackslucka.
Hittade istället ett par tröjor till fisan :)
En rosa där det står "mammas älskling" och en svart med en döskalle på :)

Köpte även fem stycken drickor, läsk från Italien :)
Har inte vågat smakat på dom än :p haha.

Svängde förbi MAXI på vägen hem också, köpte lite Turkisk peppar för att kunna göra lakritsshot :)
Den är så jävla mycket godare än den man köper..

Kom hem, gjorde den och så. Blev bra jävla irriterad där emellan..
Men kvällen slutade ju bra ändå, dock blev det liiiiiiiite för mycket att dricka :s

Jimmy körde, sen var det jag, Hjärtat, Patrik och Lotta en liten sväng :)

Mår ju som man förtjänar idag kan jag säga :p haha.
Men har iaf varit lite duktig.

Har vikt A L L jävla tvätt, städat hela huset och så.
Men orkar inte göra så mycket mer idag, måste äta något också känner jag.

Näe, glo runt lite och sen vila ett tag till innan det blir mat :)

Kommentarer
Postat av: Sara

ja precis! haha.



ja vi ställde in sängen nu. vi får se om han vill sova i den. han kommer förmodligen bara ramla ur.. men det får tränas och tränas...

kram

2009-07-12 @ 16:35:29
URL: http://svadling.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0