,

Saknaden är helt sjuk.
Men snart är hon äntligen M I N. ♥

Har egentligen inte gjort så mycket senaste tiden.

Varit i Västerås och letat skor, hittade äntligen ett par skor. Dock inte sånna jag ville ha..
Tagit ut båten på en provtur.
Blivit bogserad med båt.
Haft lillebror och CO på besök.
Varit till pappa och CO, hälsat på, Fisan har fått massa söta saker :) Taaack.
Fikat med Madde och Jonas.
Städat.
Terrat lillebror med bilen.
Fått paket.
Beställt en sak.
Väntar på ett till paket.

Idag vet jag inte vad det blir än, Manne vill bada men inte jag.
Manne vill till garaget, men inte jag.

Vet inte om jag orkar göra ngt alls.
Ska nog bara ligga på sofflocket och slöa heeeela dagen.

Har iaf fått tummen ur och letat reda på telefonsladden, så lite bilder kommer förmodligen att dyka upp snart..


Kommentarer
Postat av: diana

hmm lilla fröken där har du inte glömt nått?? har inte vi varit hos er o fikat?? ajabaja hur kan du glömma nått såå viktigt hehe kram

2009-07-17 @ 13:02:26
URL: http://mammadiana.blogg.se/
Postat av: Vanja

hej hej, du får snart komma ut och hälsa på lilla delinda :)...kram

2009-07-18 @ 21:46:00
URL: http://metrobloggen.se/vanja

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0