,

Resan igår gick huur bra som helst.
Kan ju kanske bero på att jag har en sån fruktansvärt fantastisk dotter. Min stolthet.

Hon gnällde inte ett dugg, (nästan) men med tanke på att hon bara sov 6 av 65 mil så gjorde hon det bra :)
Vi kom väl fram runt 7på kvällen, gick in, kollade läget, åt lite mat.
Sen när vi hade bestämt oss för att gå på promenad som kom A och J förbi.

´Men vi gick iaf, så när vi kom tillbaka var dom kvar..
Pratade lite med dom, sen så följde vi med när J körde hem A och for sen förbi statoil, köpte lite gott :)

La Fisan rätt sent, men så blir det ibland :)
Hon behagade att vakna runt tio idag, så det blev en skööön sovmorgon :)

När vi väl kommit upp så bjöds det på frukost :)
Kräm, fil, smörgås, satfsoppa och massa annat gott :)

Precis när frukosten var undandukad så kom A med T och T.
Så dom små busade massor, skrattade åt M's dansande ko, och bara njöt.

När dom begav sig hemåt så klädde vi på oss för promenad :)
Hade ju lovat Fisan att vi skulle gå i skogen på sagostigen :)
Så det gjorde vi.

Gick i skogen en timme kanske, kollade på massa djur, plockade och åt blåbär, åkte "linfärja" och slogs med mygg :p
Sen ble det hem för att äta lunch och nu ligger älskade Fisen och sover :)
Vilket var välbehövligt :)

När hon vaknar ska vi ringa till A, ska förmodligen åka in till stora stan och kika på lite mer djur, men denna gång levande :)

Näe, nu ska jag läsa lite bloggar och sen göra iordning allt för utflykten :)

Honey, you´re still one of a kind! ♥

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0