,

Shiit vilken vecka va..

Har haft så sjukt jävla kul.
Och Fisan har visat sitt absolut bästa humör hela tiden :)

Vi har mest bara lekt, lekt, busat lite också, lekt och busat. Bakat med lera, sparkat boll, åkt bil, busat och lärt oss massa nya fiiina ord :p haha.

Har varit in till stan ett par gånger, lekt med Marris.
Varit barnledig (ja, jag har skaffat "barnvakt" till min dotter).
Gått på promenader.
Ätit glass.
Och bara njutit av varandra :)
Massa låååånga sovmornar :) (Inte uppe före nio en enda dag ;) )

Fisan fick vara med mormor och jag åkte till Holmön med Marris.
Det är nog bland det roligaste på evigheter.
Vilka människor.

Säger inte så mycket mer än så just nu.
Men har fått massa videor, mms, och skrattat.

Oj, finns så mycket att skriva, men för vissa som är här och snokar så är det bäst att vara tyst :p haha.
För ni ska inte veta vad jag gör, för vet ni vad?
Jag skiter i er..
L O S E R....
H A H A...

Imorgon blir det bio, HARRY POTTER :)
Jag, Marris, Kecke och Koffe.
Mat på stan innan.

Och Fisan ska återigen vara själv med mormor..

Ska försöka hinna med en till bio innan jag far hem igen.

Näe, skiter i det här nu.
Glo lite bloggar och sen sova.

Honey, You're still one of a kind! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl inte fel med barnvakt!

2009-07-28 @ 10:09:25

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0