,

Min dotter är bäst!

Vi har haft en rätt skaplig dag, trotts att hon var jättetrött när vi kom hem från dagis.
Men med lite mellis i magen och mys i soffan så gav hon sin bästa sida när vi fick gäster :)

Vi har varit ute och sparkat boll, ätit gott, gungat, busat, sparkat ännu mera boll, lekt och skrattat.
Vi har myst huuur mycket som helst i soffan, vi har kramats ännu mer och pussats i drivor.

Idag var jag till ungdomsmottagningen och skaffade nya p-piller.
Då jag har sånna jääääävla pmsbesvär, det är inte ens kul att kliva upp dom dagarna, vill gärna döda någon.
Mitt tålamod finns liksom inte, och tyvärr så går det ut över Manne och Thea, vilket jag skäms så otroligt mycket för.
Så jag tog upp det med barnmorskan jag pratade med.

Så hon rekomenderade att jag skulle börja äta Yasmin.
Tyckte att det lät som en bra ide :)

Dessutom så tyckte hon att jag var för smal, att jag måste börja äta ännu mer samt börja träna..
Rökningen var hon heller inte så glad över (dock inte på otrevligt sätt), utan mer stöttande..

Så det är väl dags att ta tag i saker och ting kanske!?

Hursomhelst så verkar dessa p-piller väldigt bra.
Hon sa också att jag skulle hoppa över nästa mens, vilket jag inte tackar nej till.
Vi får väl se om det funkar mot min pms, tipsade även om female balans (tror det hette så).
Har ätit dom en sväng innan, och dom funkar toppenbra.

Denna dag blev iaf bra tillslut, även om den började skitkasst.

Morgondagen är fullspäckad.
Och till råga på allt så ska jag dra ut en tand :s
Jag är skiiiiitnervös.

Sa till Manne att jag hoppar hellre falmskärm, åker på bakhjul i över 200/km, hoppar bungyjump, åker luftballong eller något sånt än att går till en läkare/tandläkare för att göra ett ingrepp.

Någon som vill komma och hålla mig i handen!?
Snälla!?

Näe, dags att stänga av och sova lite.
Tuff dag imorgon..

Ni är det bästa jag har!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0