,

Jag vet fortfarande inte om det är dag eller natt, onsdag eller lördag.
jag är helt slut i huvudet, i kroppen.

Blev väckt av telefonon idag, då var klockan ett. Och jag hade ingen aning om någonting.
Upp, städade, fixade, rensade, och väntade.

Sen rensa lite till, in till stan, bolaget, prata med mamma, sen blev det sola.
Men när jag skulle gå ut därifrån så sa kroppen ifrån, jag svimmade.

Hem, duscha, göra sig iordning och sen åka igen.
Juste, hann ta en cider innan vi åkte in till stan första svängen.

Packa över sakerna till BMWn och sen åka, till Västerås.
Feta jävla kön, så vi tog småvägarna, sen Irstavägen.

Förbi MAX då vi var sena, driven, åt i bilen, första maten idag dessutom, sprang in och hämtade biljetterna som vi hann boka någon gång idag..
Upp i parkeringshuset och sen till bion, "baksmällan" sjukt bra film :)
Lätt värd att se :)

Min kropp tycker inte om mig längre, det är något som är väldigt fel just nu.
Och mellan måndags tills igår så har det enbart varit 5timmars sömn, knappt det.

Fick iaf ett positivt papper idag, sånt är alltid bra.
Då borde jag även få mina studiepengar snart :)

Finns såååå mycket att skriva och berätta, men det kan vi ta en annan dag när jag inte kommer ihåg det :p

Jag var i Stockholm häromdagen också, hade det så sjuuuukt trevligt :)
Det uppskattades, även om det blev som det blev.
Men jag tackar så fruktansvärt mycket för dom timmarna det blev och vad det bjöds på :)
Tack!
Det behövdes.

Näe, väcka Manne kanske, han ligger på soffan och sover sen en timme tillbaka..

Morgondagen då?
Det är ju midsommar.
Men jag hade nog hellre firat den på annat sätt än vad som komma skall..

Jag ska iallafall åka och träffa min systeryster, resten kvittar :p
Hon har även hunnit fylla år :)

Näe, glo runt lite och sen försöka sova ett par timmar..

Kommentarer
Postat av: diana

men lilla gumman du måste ta det lugnt o inte stressa hit o dit så mycket. jag vet att det inte är lätt men man måste lyssna på kroppen ibland oxå. hoppas ni får en underbar midsommar UTAN STRESS. kramar från stressiga jag :)

2009-06-19 @ 16:02:56
URL: http://mammadiana.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0