,

Åh,undebara värme *ironisk*

Visst, man ska inte klaga nu när sommaren äntligen är här.
Men det tar lite tid innan man ställer om kroppen, och dessutom så kan jag inte bada heller.
Och måste "gömma" magen medans plåstrena sitter på.

Vill gärna inte ha bränna efter dom..

Dagen idag iaf varit massa bra.
Lämnade fisan på  dagis i vanlig ordning, sen mötte jag upp Danne, Diana, Anton och Lucas.
Spenderade lite tid på stan, åt lite, strosade omkring, pratade med Charlie.

Sen åkte vi ut till Sara, fick glass och jordgubbar. Pratade massor och fick reda på ännu mera roliga saker fröken lögnare har sagt. IDIOT.

Och sen inte kunna stå för det heller, hålla på att skylla ifrån sig hela jävla tiden..

Efter vi var hos Sara så åkte jag in till stan och hämtade Fisan, för att  senare åka till CAMILLA :) :)

Fick träffa lill bäbis också, gosade lite, blev bjudna på mat, trevligt sällskap och helt underbart.
Tack <3

Imorgon blir det att klippa håret också, sen lunchdejta med Steff :)
Västerås en sväng också. Måste fixa med papper.

Kvällen blir nog bara hemma med lite poolbadning och gårdsmys.
Men de visar sig :)

Näe, vara social nu.

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0