Du är ett ascoolt tidsfördriv.

Ja, du är horan i mitt liv.

Hah, jag Ä L S K A R "Torkel i knipa".
Måste faan se den snart igen :)

Idag då?!

Lämnade ju Fisan på dagis, sen tvättstugan en sväng.
Gick hem, fixade lite, sen ringde telefonen.

"Dagis avd Masken"
Mitt hjärta slog faan en volt, dom ringer ALDRIG.

Så jag svarade och Helena berättade att Fisan hade ramlat, på munnen.
Första tanken var"Jävlar, nu åkte en tand till"

Men det hade gått bra, dom ville att jag skulle komma ner och kolla fall vi behövde åka till sjukhuset.
Sagt och gjort.

Åkte ner, kollade lite och kände på tänderna.
Tanden satt, tror jag, det kändes så iaf.
Kollade läppen, insidan och så.

Hon har typ bitit sig på insidan :(
Och det var ingen dålig fläskläpp heller :(

Mammas Fis ♥

Men jag valde att låta henne vara kvar på dagis då det såg okej ut.
Fick dock inte tag på tandläkaren, men ska ringa imorgon igen, för säkerhets skull.

Efter det så brummade jag till Bålsta :)
Träffade lillebror :), Ruben och min EVE :)

Ringde henne och tyckte att hon skulle följa med :)
Så vi åt lite mat, gick en sväng på bolaget och sen in på Lekia :)

Så nu har Fisan fått fingerfärg :) :) :)
(Kunde inte låta bli tills hon fyllde 2) ;p

Jag och Eve åkte även en sväng till Barkarby, där det inhandlades lite skor :)
Hade också velat, men jag fåt gott vänta ;p haha.

Upp till pappa och Eva en sväng, snackade lite skit och så :)

Sen hemåt, pratade med Hjärtat.
Mötte upp honom, så tankade vi lite, sen ut till garaget då han skulle sälja någon bil..

Jag blev less och åkte hem, ville mest se hans nyaste bil.
För det har jag ju inte gjort än, på riktigt..
Men det var fin :)

Näe, kolla bloggar och sen vänta på Hjärtat.

Usch vad jag saknar Fisan :(

Kommentarer
Postat av: fia

Fuck off and die...du är för ful för mej och din morsa går för en hundring....

HAHA, trodde att det bara var jag som ÄLSKADE den filmen...kul att höra att nån mer är lite halv muppig.

2009-03-26 @ 20:40:48
URL: http://filifjonkan1.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åh, stackars liten. :S Hoppas att hon inte har allt för ont ! :( Hoppas att hon kryar på sig !

2009-03-26 @ 21:42:46
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0