En uppdatering från igår.

Ja, det var ju full rulle här som sagt.

Hämtade Fisan på dagis 14.
Runt 15 kom Carro med barnen.
Sen drog det igång :p

Barnen fick leka lite, sen var det dags för mellis.
Youghurt, blåbärssoppa, smörgås och rån :)
Thé och smörgås för mammorna :)

Efter det blev det lek igen, jävlar vad dom röjde.
Tur att det går fort att städa iaf ;p haha.
Bada fick dom göra också, vilket uppskattades.
Tills Fisan fick nå ryck igen.

Blev helt hysteriskt ledsen och paniksnyftade.
Fattar inte varför, hon blev likadan när vi satt och åt :s

Hoppas att det går över i framtiden.

Efter badet blev det mer lek, sen började vi med maten.
Världens godaste kyckling, med pasta.
Det var bara huuuur gott som helst :)
Me like, me like :)

Lite mer lek, sen började barnen bli trötta ;p haha

Men vi ville ha efterrätt, och så blev det.
Äppelpaj, glass och bär :) Jordgubbar och hallon.

MUMS :)

Det uppskattades av många i detta hus ;)
Synd bara att den fjärde vuxna inte kunde komma, hade varit trevligt :)
Men vi får boka in en annan dag :)

Sen blev det att städa upp lite, plocka bort och städa leksaker.
Hjälpa Carro ner med barn och tillbehör.
Göra välling och klä på pyjamas, lägga och sen sov Fisan som en klubbad säl ;p haha.

Men att hon var uppe på övertid drygt två timmar gjorde ingen skillnad, för klockan sex imorse kom hon och ville ha välling ;p haha.

Upp, göra det.
Sen lekte hon ett tag och halv åtta klev jag upp.

Mysa lite, kolla mail och sen klä oss för dagis.

Så nu i skrivandes stund springer förmodligen Fisan runt och lever rövare på dagis ;p

Näe, vänta på lite bilder och ta en dusch kanske.


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0