Enköping

JAG SAKNAR MIN DOTTER!

Ja, så då var man tillbaka i denna äckliga stad igen. *Suck*

Trumhinnan sprack när vi flög, jag är sjukare än sjukast. Mår äckligt pissigt.
Vill tillbaka till Umeå, jag trivs.

Har iaf fått mig en ny lur nu jag :) Me like! :) :)
Fixat ett kort till datorn nu så att jag kan använda mina usbportar igen, det är bra.
Körde skoter inatt, det var kul.
Fick träffa min skrutthöna idag, det behövdes.

Jag har annars bara haft en sååååååån jävla underbar helg, bilder kommer så småningom, och jag kan varna.
Dom är inte rumsrena, varken bilderna eller norrlänningar.

Är väldigt chockad över att dom inte skrämde bort Manne iaf ;p Men det var ju tur, så nu vågar han sig med upp flera gånger :)

Hursomhelst så ska jag sova nu, är sjukt sliten.
Mår pyton i hela kroppen, feber och grejjer.. Men men..




Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0