Fullspäckad dag, igen.

Ojojoj, vi gick ju ut runt halv10 imorse, runt halv tre så begav vi oss hemåt igen ;p
Bara fem timmar ute :)
Faan vad skönt det var :)

Har hunnit in en sväng på banken, fått ny internetdosa :)
Kollat på H&M på en vårjacka till Thea.
Skolparken så Fisen & Hilma fick busa av sig lite :)

Sen vart det Drottningen för lunch :)
Magasinet nästa. Skrev in Carro :)
Så nu har jag någon att träna med varje dag :)
Me like, me like :)

Sen satt vi en sväng i lekparken utanför mig.
Och nu ligger Fisen och sover :)

Jag har packat paket, fixat med frakter osv osv.
Så ikväll går det iväg runt 7paket :)

Måste även hämta fler kartonger :)
Det går bra nu :)

Ikväll ska vi till Björklund för att äta lite sallad :)
Han ville bjuda igen :)

Manne är i garaget då han ska sälja några bildelar, bilar osv osv.
Rätt skönt att få vara ensam faktiskt :)

Har hunnit jobba en sväng också :)
Imorgon blir det storhandla, sen Uppsala :)
Och kvällen blir det träning :)

Äntligen, nu kommer det igång på allvar :)
Me like, me like :)

Näe, svara på lite mer mail och sen bara slöa tills Fisan vaknar :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag saknar dig min älskade vän <3

2009-03-20 @ 19:49:56
URL: http://grisbajs.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0