Fullt hus, fika & trevligt sällskap :)

Imorse så fick vi sms av Jacen & Sofia.
Umgås idag?

Absolut, var tvungen att städa innan bara ;p
Sagt och gjort, när Fisan och Hjärtat åt frukost så började jag röja.

Åkte till Maxi en sväng för att handla lite, sålde även ngn bildel till en kille.
Åkte hem, lekte lite och sen kom dom.

Mattias, Sofia, Alicia, Molly & Joline.
Snacka om att det blev fullt hus, tur att Fisan har ett eget rum ;p

Lite fika på det, prata massa och bara ha allmänt trevligt :)
Sånna här dagar är underbara.
Me like, me like.

Pratade även om att vi skulle åka till Stockholm nästa helg, på lördagen.
Shoppa lite, äta lite mat och bara vara vuxna :)
Det ska bli underbart :)

Imorgon blir det träning :)
Sen är det full fart på det, så nu är det färdigfestat, och rökningen är snart över den med :)
Me like, me like.

Näe, vara lite social med Hjärtat medans Fisan sover.
Hon blev ju så jälva tjurig på slutet när dom skulle åka hem, för hon fick ju inte åka bil ;p
Haha.
Så jag brottade ner henne i våran säng och sen somnade hon, tog typ 2minuter ;p

Då är man bra trött :p

Näe, social med Hjärtat var det ja..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jo, vem vill inte ha sommar nu lixom ? :)

2009-03-22 @ 14:18:12
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0