GrytaHusby, fika & Uppsala.

Jajemensan, hämtade Fisan på dagis i vanlig ordning.
Sen ringde vi till Sanna, och gissa vad hon gjorde!?
Hon bakade, vilket fullträff då ;)

Så jag bjöd in mig och Fisan dit :)
Fikade massvis :)

Hon hade gjort en tårta, och den var nästan slut när vi var klar :p
Åt massa vindruvor också, sjukt gott :)

Sen gick vi ut, gick över till grannen i nya huset.
Fick ännu mer fika :)
Tack och bock.

Sen bar det iväg till Uppsala för att äta middag, tog dock ett bra tag innan vi bestämt oss för vart vi skulle äta ;p haha.
Det slutade iaf med ett ställe som hette "Mammas Meze".

Vilken sak vettu.
Robin var ju så klockren, ena servitrisen tappade en kniv.
Och det var han inte sen på att påpeka.

"Robin: Du tappade en kniv.
*Det blir först tyst i hela lokalen, sen skrattar alla*
Servitrisen: Ja, jag märkte det."

Haha, så jävla kul bara, för han sa det ju inte tyst heller ;p haha.
Det är charmigt med barn :)

Fisan satt och kastade saker runt om ;p haha.
Mat, snutte, sugrör, grönsaker, allt hon fick tag i.

Imorgon kanske vi ska fika med Niklas och Robin här i stan.
Spännande :)

Näe, kolla mail, bloggar och sen sova kanske..

Helt slut idag..


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0