hämta bil i kalmar

Aa, det blev ju lite dricka igår, vilket känns i huvudet idag. ;p
Det var helt okej, tills han spårade ur.

Jag menar, jag vet väl för i helvete själv att kan inte kan köra bil dagen efter om jag dricker en viss mängd.
Eller?

Gaah, jag orkar inte bry mig.
Men han har gjort bort sig en gång för alla.
Har inget mer att säga honom.

Han kan dra åt helvete.


Hur som helst så åkte Hjärtat till Kalmar idag med Nicke, dom skulle hämta ngn bil.
Fick följa med om jag ville, men kände att jag mest skulle vara ivägen.
PMSmonster, röksugen och bakfull, kunde ha varit bättre förutsättningar ;p haha

Näe, nu blir det lite jobb.

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, gör det :) Vad ska du betala för det då ?

2009-03-15 @ 03:24:30
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0