Hej, här kommer segertåget.

Haha, vilken dag.
Har inte riktigt koll på vad det är för dag, vilken tid det är eller något sånt.

Vi åkte ju ut till Hjärtat igår för att sova där (jag Ä L S K A R hans säng, och täcke).
Underbart.

Tog bara ena bilen, så jag sa att jag skulle kliva upp med honom och åka in till stan då.
Det är ju inga problem tänkte jag.

Dock trodde jag inte att det skulle vara sååååå jävla jobbigt att kliva upp den tiden som det faktiskt var.
Men det gick bra, så han körde hem mig imorse, och jag gick och la mig igen.
Vilket behövdes.

Vaknade någon timme senare av att jag pratade i telefon.
Fattade INGENTING.

Rösten sa åt mig att klä på mig och gå ut, på en gång.

Sagt och gjort, då jag fortfarande var i sovande läge i huvudet hade jag inte bättre vett.
Kom ut och såg OFE´n stå vid bommen.

Undra vad jag har gett mig in på nu :s
Såg att det var Anna som körde :s

Fortfarande lika förvirrad.
Men satte mig iaf i bilen och sen åkte vi iväg, till Uppsala.
Den skulle ombesiktas.

Haha, det låter kanske inte så jävla kul när man läser, men hade man sett mig, mitt minspel och mina tankar så skulle ni också ha skrattat, jag lovar :p

Aa, till Uppsala och besikta bilen, stog och poppade musik satan utanför bilprovningen ;p
Vi hade kul iaf.
Kom in och sen så blev det lite knas, nya regler gällande sänkning osv osv.

Jag var HELT säker på att OFE´n skulle få Spansk flagg.
Men vi klarade oss, sen bar det iväg till biltema, MAX (för dricka) och sen hem.

Vilken jävla dag.
Är fortfarande snurrig :s

Näe, lägga över lite musik i USBminnet :)


Det är tomt utan dig vid min sida. Jag saknar dig Hjärtat!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0