Hemska morgon.

USCH, jag vill inte ha mer snö.
Nu får det faan vara nog.

Vart tog våren vägen!?
Känner hur humöret sjunker allt mer och mer, det suger.

Jag vill ha sommar, varmt, sol och underbara dagar.
Inte snö, halt, kallt och pissdagar..

Byt väder tack..

Hur som helst.
Mår rätt bra i kroppen idag, fast jag tränade igår :)
Me like, me like.

Idag blir det inte många knop.
Fisan är på dagis, så jag sitter här en sväng.
Kollar mailen, bloggar, tradera osv osv.

Väntar på att Carro med barn ska höra av sig så vi kan komma iväg någon gång :)
Ska och skicka iväg en sisådär 10paket ;p haha.

Sen handla lite, göra lite andra ärenden och sånt där tråkigt :p
Måste även förbi AMS :(

Hämtar Fisan klockan 14, sen är det fullt ös medvetslös här hemma :)
Kommer att sova gott inatt ;) haha.

Imorgon är träning bokad, ska även ringa och boka träning på torsdag. :)

Näe, kollar bloggar..

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0