Kartonger, Grillby & Paket

Shiiit, vilken dag :)

Började ju dagen med att lämna Fisan på dagis, sen hem & svara på lite mail och jobba lite.

Efter det så var det dags att hämta Fisan på dagis, sagt och gjort.
Hem till Carro med barn för att äta lite muffins och låta barnen leka.

När Hjärtat slutade så kom han och hämtade oss, så vi åkte ner på Maxi för att kolla om dom hade fått in kartonger, vilket dom inte hade, så då vart det hem igen för att kolla nästa ställe.
Ringde till Grillby och frågade.
Javisst, det var inga problem, så vi brummade ut dit, hämtade sju kartonger, lämnade två paket och sen hem igen.

När vi kom hem så gjorde Hjärtat mat, massa gott :)
Och jag packade ner resterande vinster, så nu ska pengarna bara komma in, sen skickas sakerna :)

Så nu sitter vi här, Thea springer runt och busar, Manne har nyss sålt någon topp och jag berättar om mitt ack så tråkiga liv där jag enbart sitter hemma i soffan.

Morgondagen då.
Det är ju Fredag, vilket innebär att Fisan är hemma från dagis.
Så är det fint väder imorgon också så går vi ut med Carro och barnen så att dom får leka av sig en massa :)
Sen är det inplanerad lunch med dom och efterrätt blir kladdkaka :)

Måste åka och handla också, det ekar i mitt kylskåp :(
Har precis så att det blir frukost imorgon :s
Känns inge bra, men så blir det ibland.

Huvudsaken är ju iaf att vi får i oss mat :)

Näe, kramas lite med Fisan och sen blir det sängen för henne.
Hon får vara uppe på övertid ikväll så kanske vi kan sova till halv åtta imorgon iaf ;p haha
Du är mina andetag Hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jo men visst. Du har ju SÅNT tråkigt liv med barn och allt :) Hehe.

2009-03-19 @ 22:20:07
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0