Nu händer det verkligen saker.

Och det är såååå kul att få vara med och se henne utvecklas, lära sig nya saker varje dag.

Igårkväll när vi böt om till pyjamas och gjorde oss iordning för natten så hade vi en jätterolig konversation.

"Thea: Otta, Otta, mamma Otta.
Mamma: Men Lotta är inte här, Lotta är sur på mamma.
Thea: *ger mig onda ögat och morrar*
Mamma: Ja, precis så ja. Lotta är sur.
Thea: Mamma AJAJ *pekar med fingret och ser arg ut*"

Haha, det såg så jävla kul ut bara. Skulle ha filmat för att ni ska förstå :)

Samma sak imorse när vi bytte blöja :)

Varje gång min mobil ringer skiner hon upp som en sol och börjar sjunga :)
Nomy - Cocaine.

Tur att hon inte kan uttala orden än iaf ;p haha.
Men det är bra kul att se :)

Sen så varje dag kommer det nya ord, nya saker, nya meningar.
Jag älskar att vara med henne, se när hon upptäcker världen själv.

Jag kunde inte varit nöjdare med mitt liv.
Det finns inget att klaga på, allt bara flyter på nu.
Sen att våren är påväg gör ju inte saken sämre heller :p

Näe, dags att klä på sig, äta lite macka och sen gå ut och leka med Carro & barnen :)


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0