Ojojoj, vilken dag.

Idag har det hänt saker, snacka om tvärvändning.

Har så sjukt ont i halsen, öronen, huvudet och är snorig.
Men det känns som att jag har såååå mycket energi i kroppen.

Så jag tog tag i lägenheten, städade, plockade undan, fixade och trixade.
Tog även tag i förrådet, jag rensade ut det mesta.

Har tagit kort på allt som ska säljas, rensat, sorterat och fipplat ihop ett par annonser, så nu ska skiten iväg.
Måste ha mer plats i förrådet ;)
Plus att det känns onödigt att ha kvar vissa barnsaker, tex badbalja, babygym, babysitter. För jag ska iaf inte ha något fler barn, inte just nu. Inte planerat iaf.

Så nu är det snart gjort :)
Bara hoppas att det mesta kommer iväg :)

Massa kläder, har liksom 8stycken overaller som bara ligger.
6par skor som vi inte använder.

Varför ha kvar sånt?

Visst, jag har sparat vissa saker, kläder.
Sånt som har en betydelse, något som gör att man minns.
Det här var Theas första kläder hemma, strl 44


Förstå att hon var så sjukt liten, det finns inte.
Ska nog rama in dom.

Har även sorterat ut en massa massa kläder Fisan har växt ur, och letat upp nya i förrådet :)
Har liksom kläder upp till strl 134 (om inte mer) :)

Så nu har vi massa nytt :) (nästan iaf) Men det känns bra iaf :)

Näe, dags att fortsätta lyssna på Webinariet :)
Sen blir det sängen för mig.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Varför måste du ha mer plats i förrådet för då ? :)

2009-03-10 @ 23:46:29
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.
Postat av: SusannaPlahn

ÖÖÖH baby! Ha mig i åtanke innan du lägger ut bebissaker på annons, kanske finns något som jag kan köpa som LilleBror behöver ha :)) puss

2009-03-11 @ 09:42:50
URL: http://fruplahn.blogg.se/
Postat av: Jennie

2009-03-11 @ 12:39:39
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.
Postat av: Jennie

Jo sant. Vi har bott här i 3,5 år, och gissa om vi har samlat på oss saker då ! Nästan hela min gamla lägenhet står ute i vårat förråd så :)

2009-03-11 @ 12:40:26
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0