Samtal med läkaren.

Dr. Hellman ringde mig nyss ang Fisans provsvar.
Han sa att på blodprovet, där dom tog alleriger, visade ingenting.
Snabb sänkan var okej, inga konstigheter där.

Dock hade han inte fått provsvaret från det dom tog i näsan och sa att hittar dom inget så brukar dom vara snabba med svar.
Så hans gissning var att dom hade hittat något.

Det är ju ändå en vecka sen vi var där..

Jag skulle ringa om två veckor igen, TVÅ veckor.
Ska det ta sån jävla lång tid?!

Så det är väl bara att vänta snällt. Och hoppas att dom har hittat något.
Han sa även att det kunde vara astma, då det fanns mycket slem i något svar. (?)
Vi ska även få göra pricktest, men det trodde han inte skulle visa något.

GAAAAAH, jag blir tokig.
Ska det vara så svårt att få reda på varför hon hostar hela jävla tiden!?

Denna gång kommer jag inte att ge mig, jag SKA ha ett SVAR, kosta vad det kosta vill.
Jag åker utomlands med henne om det så behövs.

Hon har ju liksom haft denna hosta så länge vi kan minnas, sen hon var under året.
Men alla läkare vi har varit till har bara skickat hem oss.

"Det går över snart", "Långvarig hosta hos små barn är vanligt", "Det är bara en förkylning".
Varför inte ta sitt ansvar och göra en ordentlig undersökning på en gång?

Det kostar ju minst lika mycket pengar att hålla på så här, som det gör att göra det på riktigt från början.
Så vad är problemet?

Kommentarer
Postat av: kickan=)

hej hej



har dom prövat att testa för laktos för linus hade de o han hade jämt hosta asså extrem hosta inte torr hosta utan aa du fattar=)kram o puss

2009-03-27 @ 17:41:18
Postat av: Jennie

Stackars liten :S

2009-03-29 @ 14:38:29
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0