Seriöst?

Sitter och kollar på 5an, "Tyrashow.com".
Dagens avsnitt handlar om en pappa, som lät sin dotter prostituera sig.
Och inte nog med det, han HJÄLPTE henne till att göra det, han vaxade henne, han tvingade henne, han blev hennes "pimp".

Hur jävla vidrigt är inte det då? HENNES PAPPA!
Är det inte så att ens föräldrar ska SKYDDA en?

Det är även med andra tjejer, bla en tjej som han nu håller på att "lära upp".
Och hon är stolt över det, för att hon tjänar bra pengar.

Är det värt det!?

Hon gick från ett förhållande där hon blev middhandlad till att bli kn****d av främlingar.

"Hade inte Rich tagit mig under sina vingar, sitt beskydd så hade jag förmodligen fortfarande varit i ett våldsamt förhållande"

Hur i hela fridens namn fungerar människor?!

Visst, jag har inte pengar i drivor och kan göra vad jag vill, jag får oftast vända på varenda krona för att få hela månaderna att gå ihop, men jag skulle aldrig, ALDRIG någonsin för någonting i världen SÄLJA min kropp på det sättet dom gör.

Jag blev bara sååå jävla äcklad, av den anledningen att det var dotterns PAPPA som hjälpte henne in i den branschen..

Det är äckligt!!!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0