Tidigt läkarbesök & världens bästa dotter!

Skulle egentligen ha gått upp kl 6 för att sätta på emblan på Fisans armar, men blev väckt av Hjärtat halv 7 :o
Men det gick bra ändå :)

Emblade henne i sömnen, sen vaknade hon, så då fick mamma också göra ;p haha.
Sötunge.

Klockan 7 så var vi nere på sjukhuset, typ 20över fick vi komma in.
Så lekte vi lite först. Sen var det dags att sätta dit det där bandet, sen tog dom fram en jätterolig docka.
Sen stack dom henne, inte ett ljud kom det från hennes mun :)
Snacka om stolt jag blev :)
Massa beröm fick hon också :)

Pappa var ju med också :)
Han bjöd Fisan på glass efteråt :)

Så nu sitter vi hemma, myser lite, äter lite mer välling och ska snart åka till dagis :)


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0