Underbara helg, hemska snö

Jag skyller ALL snö på Frille.
Mest bara för att han kom förbi och sa att det skulle komma snö.
Dumma han.

Efter att Mattias, Sofia och barnen var här så sov ju Fisan en stund, Frille kom och lämnade bilstolen till mig, så nu Carro, kan vi fara ut och ränna ;) haha.
Efter det så bestämde vi oss för att åka till Västerås då Hjärtat behövde in på biltema en sväng, sen blev det middag på MAX.

Sen var det dags att bege sig hemåt, för klockan började närma sig sovdags för Fisan, förbi Hummelsta en snabbis och sa hej till Steff & Wille :)
Stog och pratade en stund i snöovädret ;p haha.

När vi kom till Enköping så sa Hjärtat att han behövde förbi garaget, men jag ville hem.
Så att Fisan får tillbaka sina rutiner nu när det blir måndag imorgon.

Så vi mös en stund, kramades, bokade barnpassning på magasinet imorgon när vi ska träna :)
så 17,30 ska vi lämna barnen där. Lite läskigt då jag aldrig lämnat bort henne till någon annan än hennes pappa :s
Men det kommer att gå sååå bra :)
Hilma och Calle är ju med också :)

Ska försöka komma iväg och träna varje dag (kanske varannan) får se vad kroppen säger.
Men på onsdag är det inplanerat ett pass då dom släpper alla nya då :)
Me like, me like :)

Näe, kolla lite bloggar och hoppas på att Hjärtat får med sig lite kladdkaka från Maxi :)
Det har liksom varit slut i flera dagar och min kropp bara skriker efter det just nu :s

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0