vårkänslor :)

Äntligen känns det som vår :)
ME LIKE ME LIKE :)

Idag väckte Hjärtat mig med ett sms.
"Frukost på Drott?"

Varför inte liksom?
Det blev jag, Hjärtat, Sabby<3, Jimmie, Johan, Charlie & Melissa :)
Jääääävligt kul att umgås med dom.
Me like.

Solen skiner, vi har varit och kollat på båtplats tills i sommar, hur underbart är inte det då?
Hjärtat är i garaget nu och ska starta Pontiacen, så vi ska ta en liten sväng med den.
Om den nu startar :s

Åh, det bara rusar runt en massa massa massa härliga känslor i min kropp nu :)

Nu börjar saker och ting lösa sig, det börjar hända någonting.

Gårdagen var ju bara sååå klockren (emellanåt).
Först när jag vaknade så hade ju Hjärtat åkt till Kalmar med Nicke för att hämta en bil.
Så jag åkte till Uppsala till Danne, följde med han, Roffe & Blubbis till Märsta.
Sen till Örsa, Uppsala, Örsa, Uppsala.
Efter det så blev det en sväng till Stockholm, Haninge närmare bestämt.

Men jävlar vilket jobb det var att hitta dit, haha.
GPSen virra ut oss på sjuka ställen, konstiga återvändsgrändar osv osv.
Men tillslut så kom vi fram på rätt ställe.

Och där då, vilka dårar.
Haha.
Skapligt, tänker inte gå in på några detaljer, men kul var det.

Sen bar det iväg hemåt, ingen höjdare att köra kan jag ju lova.
Var bra jävla trött (dock gick det bara i dryga 40-50km, men ändå).

Kom hem, pratade lite med Hjärtat och tokslocknade sen.

Näe, kasta in lite bilder och njuta av det underbara vädret :)





Kommentarer
Postat av: Steff

Jag saknar dig..

2009-03-15 @ 16:01:36
URL: http://malefors.blogg.se/
Postat av: Jennie

Okej. Jo, men det va billigt ! :)

2009-03-16 @ 00:11:19
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vi har också varit och kollat till våran båt idag. Fast vi har våran nere i hamnen :)

2009-03-16 @ 01:02:19
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0