Äntligen :)

Sådärja, nu är jag äntligen hos mamma :)
Dock komviframstrax efter halv7 så det var ju skönt :)

Som vanligt här uppe så är det ju full fart vareviga sekund :p haha.
Har iaf hunnit träffa Marris, Jonas, Emelie, Per, Öberg, Lelle och Eklund.
Självklart familjen också :)

Är helt slut i kroppen, skulle helst bara vilja lägga mig och sova, men det är lite svårt när ena ungjäveln spelar äckelmusik och vägrar sänka.
Kommer snart gå in ochdra ur sladden.. :@

Näe, försöka slänga upp lite bilder imorgon  typ ;)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: diana

vi saknar dig här hemma :) kram

2009-05-05 @ 11:37:52
URL: http://mammadiana.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0