,

Idag har det varit fullt upp..:)

Blev väckt strax efter 9, så blev det att prata lite sen ner till Lilla Åke :p
Fixade lite dekaler och så :)
Så nu har bilarna sina dekaler klara, underbart :)

Sen blev det att handla lite :)
Hem och rensa lite mer, ska ta med massvis med leksaker hem :)
Gratis är gott ;)

Sen så hjälpte jag ju mamma att bli av med en massa skit dom hade på vinden :p
Två stora sopsäckar med skräp plus några små påsar, själv kommer jag hem med typ 2riddarborgar med tillbehör,
en hel påse med Actionfigurer med tillbehör, massa smått till Thea, en hockeyhjälm till henne, böcker och lite mer smått och gott :)

Ska försöka lägga ut bilder på sakerna jag köpte igår :)

Har även varit på möte med skolan här uppe :)
Dom ville ha lite tips och ideer, känns bra att kunna hjälpa till :)

Dom var jättenöjda iaf.

Inatt bär det av hemåt :)
Ska äntligen få träffa min älskling :)
Måste bara försöka få några timmars sömn innan, så att man orkar köra hela natten :s
Tur att morbror hjälper till att köra också :)

Näe, om man kanske ska ta och packa in alla påsar som ska med hem nu, så att det är klart :)

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0