,

Oj, jag har ju ändå haft den bästa helgen på evigheter (som det känns nu iaf).

Onsdagen innebar lite jobb för min del, packa lite inför helgens kommande mässa :)
Torsdag blev det jobb mellan 7-18, stog ute i solen heeela långa dagen. Vilket kändes otroligt mycket på kvällen när jag kom hem och insåg att jag hade bränt mig :(
Fredag jobb, 7-18,30. Återigen en hel dag i solen, dock hade vi med oss lite solskyddskräm nu. Men det hjälpte ju inte heller :p haha.
Lördag jobb, 7,30-18. Och än en dag med sol.

Jag har haft en helt underbar mässa, med trevligt folk, trevliga "grannar" och helt underbart väder :)

Dock känns det riktigt surt att det är över, hade gärna spenderat mer tid med vissa utav dessa människor.
Thule bjöd på kaffe och vi stog för mat, är det inte så en mässa ska se ut?! ;) Haha.

Fick hem Fisan idag också :)
Henne har jag saknat, även om det bara var igår jag träffade henne senast :p

Åh, värsta roligt ju, åkte upp med en typ korgbil (en sån som brandmännen har, typ iaf) huuur högt som helst, eller iaf 58meter. Visste att den kunde komma upp 70meter, men det fick vi inte :(

Kommer att komma lite bilder därifrån senare :) *Om B kan skicka över dom :)*

Känner att det mest bara kommer massa svammel, så jag ska nog slå ner mig i sängen nu.
Har typ levt på kaffe, red bull, cola och godis.
Och ni som känner mig vet att jag inte dricker kaffe eller red bull ;)

Näe, sängen, Mamma Mia och lite sömn :)

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0