,

Sådär ja, nu var Fisan 2år.
Helt sjukt vad tiden går fort, vet att jag har sagt det flera gånger men kan liksom inte riktigt släppa att hon faktiskt är 2år redan.
Känns som att det var igår jag kom hem från BB med henne..

Vi hade iallafall en helt underbar dag, med många vänner (även om vissa fattades), mycket paket, gott fika, ja helt enkelt en toppendag :)
Dock kunde vädret fått ha varit soligt från början..

Ska försöka få tummen ur arslet och ta kort på det hon fick och lägga upp :)
Dom som kom gjorde det bra med paket, inte lätt att ge en liten Fis som har allt något hon har användning för..
Jag är huuur nöjd som helst.

Tack alla som gjorde Fisans dag så perfekt. <3

Igår så kom Fisan hem igen :)
Så när jag hade hämtat henne på Dagis så blev det lite lek med Danne, Diana, Anton och Lucas :)
Dom var så snälla att dom bjöd på mat :)
Då Hjärtat jobbade över :(

Så barnen fick leka massvis ute i sandlådan, vi sparkade boll, målade med fingerfärg.
Sen fick dom bada tillsammans :) Det behövdes verkligen ;p

Fisan fick en ny pool också :) Så den är nu uppblåst, skulle dock behöva ett "lock" till den, så att inte det kommer massa skit och sånt i vattnet..

Anton fick feber igår :( Stackars liten.
Helt från ingenstans :(

Fisan ville inte riktigt sova i sin säng, så vi mös lite i våran tills hon somnade. Sen bar jag över henne till sitt rum, gick bra fram tills kl2 typ. Sen kom hon igen :s
Något skumt är det, för igår/natt så åt hon 4flaskor välling :O
Ikväll så har hon ätit 2stycken :s

Idag har vi iallafall haft en mysig gå-på-stan-dag :)
Åkte till Västerås för att Manne skulle handla lite kläder :)
Sen träffade vi morbror och Jennifer, åt middag med dom.

Det tackar vi för :)

Va in en sväng på Barnens Hus också, köpte Fisans present från mormor och moffa :)
TAAAAAAACK, tror att jag kommer att ha lika kul med den som Fisan, om inte mer ;)

Näe, nu blev det mest svammel, så jag ska väl gå ut och bygga lite :)


Kommentarer
Postat av: diana

oj 4 flaskor hehe :) nu ska jag minnsan klaga nää hon va väl helt enkelt hungrig lilla fröken :) men du ska höra reaktionerna från folk när jag säger att Anton kan äta 3 flaskor. på fredag ska jag till västerås o dricka lite ooo myy säger jag hehe över 2 år sen :) låter som ni haft en toppendag jag har tränat rulltrappor. kram

2009-05-26 @ 23:21:16
URL: http://mammadiana.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0