,

Detta kommer förmodligen att bli ett väldigt klagoinlägg, så välj själva om ni ska läsa.

Kan inte bara denna j**vla vecka vara slut snart?
Jag är såå less. Hela veckan har det varot något, varenda jävla dag.

Men vad tänker jag inte berätta för er.

Jag känner att jag är på jättedåligt humör, orkar inte med NÅGON.


Det är ju bra att ni har visat vad ni går för.
Jag har lärt mig att läsa av er, det märks så jävla tydligt.

Men vet ni vad?
Nu funkar inte det längre..

För vissa av er så duger jag bara när ni vinner något på det och jag tänker inte tolerera det längre.
Jag behöver inte er i mitt liv.

För vissa av er så duger jag bara när ni inte har någon annan att umgås med, och det tar jag inte heller längre.

Ni kommer att märka vilka ni är.


Jag tänker solla ut er ur mitt liv, jag behöver som sagt inte sånna människor i mitt liv.


Haha, btw. Du är så jävla skabbigt ful och patetiskt.
Förstår inte hur någon ens vill röra vid dig.
Äckel..

Nästa vecka hoppas jag att den blir bra mycket bättre än denna.
Det behövs.

En resa kanske!? Skulle inte vara helt fel..
*planerarplaneraplanera*

Fisans bajseri börjar gå bättre nu iaf, även om det är tack vare medicinen..
Men den verkar ju funka :)

Bilen ska städas, Fisans säng ska målas, förrådet ska tömmas, lägenheten ska städas, plugga inför proven, ringa till eon, ringa till skolan ang en till kurs, föräldramöte på måndag, besiktning av lägenheten på måndag, loppis, göra iordning lite mer i Fisans rum, fixa med korten, koppla in hennes video och dvd till hennes TV, sortera ilte mer leksaker, byta ut vissa saker, och säkert massor med fler saker som jag inte kommer ihåg just nu.

Hursomhelst så önskar jag bara att denna jävla vecka kan ta slut..

 


Kommentarer
Postat av: diana

åh va jag har saknat att du bloggar :) o klaga på det brukar jag göra oxå. oj nån som är skabbig?? jag hoppas verkligen inte du slutar umgås med oss för då blir jag lessen i ögat. va skulle jag göra utan min emmelie :) pusss på dig <3

2009-09-19 @ 23:47:18
URL: http://mammadiana.blogspot.com

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0