,

Tänka sig, att så fort man säger att man är lite nere, att man mår lite dåligt att saker och ting känns tungt.
Ja, då kommer alla och frågar hur det är, vad det är som är fel osv osv.

Betyder det att dom känner sig träffade av det jag tidigare skrev då eller?

Anw, läste en blogg idag och blev såå fruktansvärt irriterad (dock har jag varit irriterad på denna person rätt länge pga många olika saker), så jag var tvungen att lämna en komentar till henne..
Jag skiter fullständigt i vad hennes svar blir, för så som hon handlade gällande denna sak tycker jag inte att man gör, OAVSETT hur trött man faktiskt är.

Man måste ju faktiskt tänka på barnet också, vad det har varit med om osv osv.

Och det står jag för.


Nu ska jag gnälla lite till :p

Denna vecka har varit helt jävla värdelös. Det är det jobbigaste på länge.

Och missförstå mig rätt, jag Ä L S K A R min dotter över allt annat på jorden, hon är mina andetag.
Det som har hänt denna vecka har inte haft med henne att göra, utan saker runt om kring.

Som vanligt när man tar tag i saker och ting, ska reda upp allt gammalt, reda upp sitt (och med sitt menar jag MITT) liv så kommer det sak på sak på sak på sak.
Bara massa smällar i ansiktet/magen.

Då blir det jobbigt att vara social, trevlig och umgås med folk.
Jag har bara inte orkat. Jag har fokuserat ALLT denna vecka på min dotter.

Sen dom få gånger jag har orkat ta mig iväg så har det gått hyffsat bra, men det har varit på mina villkor och jag har behövt det just då.

Har försökt att förklara för dom som har fått känna på min negativitet och mitt bristande humör varför jag är så här just nu. Och tänka sig, dom har förstått och sen bara låtit det vara..

Tack för det<3

Jag tänker inte berätta för folk runt omkring vad det är, mer än för dom jag orkar och vill.
Så egentligen är det ingen idé att ens fråga..

Jag berättar för dom jag vill, när jag vill..

Imorgon är det måndag, vilket innebär en ny vecka med nya tag.
Det innebär även att älskade Fisan ska åka till sin pappa, det innebär även en hel del massa saker att göra.
Det är saker som ska fixas, det är prov som ska pluggas till, olika företag osv som ska ringas till, lägenheten ska städas osv osv osv..

Det är som sagt rätt mycket.

Och nu verkar det inte som att Fisan vill somna, detta kommer att bli en tuff natt..
Nu kom hon upp igen, så jag får väl gå och lägga mig med henne i våran säng och se om hon behagar att somna..


Hjärtat gick upp och tog fighten, får se om det funkar.. Hon är ju lite kinkig på sånt..
Det lär väl visa sig om ett par minuter, annars får jag gå upp och bråka.

Ska ju liksom upp rätt tidigt imorgon..
Skola, dagis osv..

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0