Lördag, och jag är kär.

Fyfaan vilken jävla underbar kväll det var igår :)

Vi hämtade ju Fisan på dagis och sedan styrde vi mot Gryta, där vi hade dejt med Camilla och Tommy. Dom bjöd på kyckling, ris och såser till det :)
Vi hade tagit med efterätt :) Kladdkaka, glass och grädde :)

Innan maten så gick vi upp till morsan på taket för att busa lite med Sanna och Saga.
Tjejorna åkte rutschkana i regnet, drack lite fanta och härjade på lite..

Efter maten så kom Sanna och David ner och drack lite kaffe, rökte och pratade. Efter ett tag kom Daniel och Saga dit också, karlarna pratade bilar, tjejerna pratade massor och barnen röjde. Sprang, busade, hoppade, klättrade, kollade på Shrek och åt lite godis :)

Fisan bjöd på ett riktigt bra humör, inte alls så som det har varit dom senaste dagarna. Det kändes riktigt bra.
Vi åkte hem runt åtta någongång, då blev det pyjamas, borsta tänder och välling.

Sen börjades det, hon kom upp, jag gick och la henne, hon ropade, jag gick dit, hon kom upp, gick och la henne.
Men tillslut så "ignorerade" jag henne, så efter ett tag så gick hon och la sig och somnade.
Så det kändes ändå bra, att det inte tog så lång tid och att det gick så smidigt som det gjorde ändå..

Morgonen har också varit rätt bra, hon fick välling, satt i soffan och kollade på barnprogram, kom in och la sig och mös till och från.

Efter tio, kanske halv elva så kom Madde och Jonas förbi. Dom had med sig "lyx"frukost - Bullängd, så det och the/kaffe till frukost blev det :)

Fisan blev trött och gnällig, så på med en film i hennes rum och sen låta henne vara. Dock har hon inte somnat än, men det tar vi efter maten :)

Ikväll kommer det att bli en bra kväll. En riktigt bra kväll. :)

Jag älskar mitt liv. Jag älskar min familj. Jag älskar mina vänner.
Jag lever det liv du bara kan drömma om ;)

 

Ni är kärlek för mig                             
  

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0