Nu är det bokat och klart :)

Hotell är bokat :) Känns jävligt bra..
Nu ska det dock sparas pengar ;)

Har haft en väldigt bra dag annars, väldigt mysigt på slutet :)
Hjärtat plockade upp gitarren och spelade lite, lyssnade på massa bra låtar på youtube :)

Så nu blev jag bra jävla sugen, på att köpa gitarr jag med ;)
Men den måste vara åt andra hållet, så att jag kan spela.
Ingen som har en till övers? ;)
Det går liksom inge bra, och det kanske inte är så smart att lära sig ackord bakvänt och uppochner?!

Fast vem annars skulle klara det om inte jag?
Eftersom att jag är sååååå mycket bättre än alla andra liksom ;) Haha.
Ni hörde vilken ironi det var i det va?! ;) Hah.

Näe, här ska sovas, blir till Uppsala imorgon.
Sen hoppas vi på bra väder framåt kvällen, så att vi kan grilla med våra underbaringar :)
Som jag förövrigt hann träffa idag, båda två liksom ;)

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0