,

Dagen igår var sjukt bra, jag är sååå nöjd..

Det har hänt mycket dom är positivt nu :) Och jag kan inte säga mer än att jag gillart.. :)

Först ringde min blivande chef och frågade hur det låg till, så jag drog hela storyn om vad som hände, vad dom höll på med osv osv..
Han sa iaf att det började dra ihop sig med folk och lite sånt.

Vi avslutade samtalet och jag sa att jag skulle höra av mig så fort jag hörde något från dom.
Precis när vi la på så ringde det ett 08-nummer.

Svarade och dom sa att det var från Transportstyrelsen.
Min första tanke var "faaaaaan, det gick åt helvete".
Men hon meddelade mest bara att mitt taxikort var godkänt ;)

Så nu är det på gång iaf :) :)
Jag gillart :)

Snart blir det både plugga, jobba, vara mamma och sambo ;)
Samt hinna umgås med vänner, träna, och bara vara..

Ge mig mera tid tack?!
Tomten kom ju inte med någon extra tid i julas :(

Näe, data nu. Sen slutar jag och sen blir det vibba :)


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0