Allt är möjligt - endast du sätter gränserna

Hjärnskakning.. Mår som ett lass skit. Men är glad att jag slipper spy iaf..

Dagen igår kan man väl bara få radera?
Fisan var till sjukhuset, jag var dit och hela kvällen blev åt helvete..

Jag är iaf glad över dom vänner jag har, mina verkliga riktiga vänner.
Ni har visat nu att ni verkligen är det, er släpper jag aldrig.. <3

Jag fick ett sms igår, det värmde. Fruktansvärt..
Jag blev glad :)
Tänk att man kan göra sånna intryck på folk, människor man bara träffat kortare stunder..

Faan vilken underbar värld det skulle vara om alla var som jag va? ;) Haha
Eller? :p
______________________________________________________________________

Tänk om det är så, som rubriken säger.
"Allt är möjligt - endast du sätter gränserna"

Men hur ska man orka genomföra det man vill då? Vart ska man få orken ifrån? Stödet? Vem ska pusha på när det blir en liten uppförsbacke?

Jag menar, varför skulle jag inte klara av det? Om det nu är detta jag verkligen vill?

Vart ska man börja? Delmål? Krav?
Det är mycket i huvudet nu..

Jag vill så förbannat jävla mycket, men för det första så ger jag upp innan jag ens har börjat, just för att jag inte vet hur jag ska börja.
För det andra så finns inte tiden, det är för få timmar på dygnet..

Jag vill, jag vill, jag vill..



  Detta är min nya kärlek 


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0